SZANOWNI PACJENCI !
Szpital Św. Leona sp. z o.o. w Opatowie świadczy usługi medyczne w zakresie diagnostyki, leczenia, rehabilitacji, opieki medycznej. Dokładamy wszelkich starań, aby satysfakcja Pacjentów z pobytu w naszym Szpitala była jak największa.
Zapraszamy do podzielenia się z nami swoimi spostrzeżeniami poprzez wypełnienie anonimowej ankiety satysfakcji pacjenta (link znajduje się poniżej).
Anonimowa ankieta satysfakcji pacjenta
Jeśli jednak uważacie Państwo, że doszło do naruszenia praw pacjenta, można wówczas zgłosić naruszenie do Rzecznika Praw Pacjenta w następujący sposób:
- zadzwonić na numer Telefonicznej Informacji Pacjenta 800 190 590 – czynnej od pn. do pt. w godz. 8:00–18:00. (To najszybszy sposób kontaktu)
- napisać mail na adres kancelaria@rpp.gov.pl
- skontaktować się poprzez czat, który dostępny jest na stronie internetowej www.gov.pl/rp
- umówić się na osobiste spotkanie z pracownikiem w siedzibie biura
Biuro Rzecznika Praw Pacjenta:
ul. Płocka 11/13
01-231 Warszawa